Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Naše vlajka je STÁTNÍM symbolem, nikoliv symbolem ETNICKÝM. Myslíte, že by třeba v Itálii, Velké Británii nebo na Slovensku bojovali o italsko-romskou, britsko-romskou nebo slovensko-romskou vlajku? Romové, kteří se rozhodli žít v České republice, by měli ctít nejen její zákony, ale i státní symboly. Až budou mít svůj vlastní stát - prosím, pak ať mají svou vlajku /svůj státní symbol/. No a až budeme mít česko-romskou vlajku /na které bude část symbolizovat romské etnikum a část české etnikum/, pak mohou romové začít bojovat o česko-romské zákony ne? Práva budou symbolizovat Romy a povinnosti zase Čechy. Ať to máme pěkně rozděleno a podloženo v zákoně - nikdo se aspoň nebude hádat...

3 0
možnosti
JO

Mně připadá, že se točíme dokolečka. Ti, co si čím dál víc stěžují na cikány, tak těm mnohem víc vadí kriminalita a nesnášenlivost Romů vůči majoritě. Sociální dávky konkrétně mně tolik nevadí, ale myslím si, že je to pro cikány demotivující. Pokud je budou nadále dostávat v takové míře, tak se nikdy z té bídy nevyhrabou, neboť je nic nebude nutit práci si skutečně hledat.

Naopak ti, co cikány hájí, tak nám neustále vkládají do úst, že jim snad závidíme sociální dávky.

Takže zase a opět za sebe píšu: vadí mi kriminalita a nesnášenlivost cikánů. Vadí mi, když na mě pokřikují nadávky, aniž bych k tomu dala jakýkoli podnět. Vadí mi, že se jich bojí moje děti, protože jim cikáni nadávají a kradou jim věci. Sociální dávky mi tolik nevadí. Pokud mě cikáni nebudu obtěžovat, budu ochotná platit jim i víc. Ale pro ně to dobré není a to myslím opravdu v dobrém.

A opět chci připomenout. Nevadí mi barva kůže, vadí mi jejich jednání. Nevadí mi Vietnamci ani Ukrajinci ani jiní.

6 0
možnosti
FV

Oni ti jejich zastánci nic jiného v ruce ani nemají, protože to, co lidem na cikánech opravdu vadí zpochybnit nemohou, protože s tím má svoji zkušenost dnes už téměř každý :-/ Nejvíc mne na tom štve, že na tomhle cikánském problému nejvíc prodělávají ti slušní a pracující cikáni (kteří tyhle cikánské degeše celkem pochopitelně nesnáší ještě víc jak majorita). O to víc mne opakovaně překvapuje to zastávání se (a mazání) od Patrika Bangy, kterého pořád ještě za slušného cikána považuji. Naopak mne to nepřekvapuje třeba u takového Kováče, který by vyřešením cikánského problému přišel o velice snadné živobytí. Ferka ani neřeším, to je jasná fake identita ...

4 0
možnosti
Foto

M73i41l40a63n 80K52a86s44l

18. 7. 2013 19:45

Nezařazený poslanec? To je přeloženo do češtiny "poslanec, který se nechal zvolit za nějakou stranu a pak se na ni vykašlal?". Inu - víckrát se vám to asi nestane, jak tak pozoruju váš projev.

3 0
možnosti
OK

nejvetsi for je, ze az si cesi zvoli zase levici, tak tu "romskoceskou" vlaku klidne levicovy parlament schvali, viz zkusenost z homomanzelstvim za paroubka:)))

3 0
možnosti
LZ

Bože bože, když už tací jako vy pochopí, že jim nikdo nevnucuje naše zvyky, pokud za zvyk nepovažujete práci, nekradení, nemlácení, neznásilňování. To že jsou trochu hlučnější, že se chovají trochu jinak, nad tím by každý nakonec mávl rukou, ať si udržují svoje tradice. Já chci bezpečnost pro sebe a svou rodinu, a sociální systém jen pro ty kteří to opravdu potřebují. Kdo nepracuje, ať nejí!!!

8 0
možnosti
RK

Jedna špatná zkušenost;-D Vážený pane. Já má bohužel pouze jednu dobrou zkušenost. A to s Patrikem. Fakt prima kluk. Bohužel o těch kteří nám čas od času vykradou zahrádku, protože i kovové tyčky k rajčatům za plotem s ostnatým drátem považují za nepotřebný, jen tak povalující se šrot, rozhodně nemůžu hovořit o jedné špatné zkušenosti. Nechci žádnou vlajku, ani diskusi. Chci mít svatej klid. Stejně jako většina ostatních. Ať si každý dělá co chce, ale ať tím neotravuje druhé. Nevadí mi kuřáci, ale nesmí mi hulit do xichtu a ještě u toho držkovat o toleranci. Nevadí mi pejskaři, ale vadí mi když do něčeho šlápnu, ale podle pejskaře za to může MÚ, protože to měl uklidit. Peněz za psa dostává dost.

5 0
možnosti
JS

J48a11n 13S39t17i72f65t92e49r

18. 7. 2013 19:03

Víte, co mě namíchlo? Že se do české vlajky plete Slovák. Jak by bylo jemu, kdybych já jako Čech navrhoval změnu slovenské vlajky? To je opravdu nehoráznost.Rv

3 0
možnosti
Foto

Ne že bych nesouhlasil s meritem, ale všeobecně jsou Vaše blogy tak trochu "kam vítr, tam plášť"... A máte tam hrubky, dokonce i ve shodě podmětu s přísudkem.

3 0
možnosti
Foto

M43i60l36a71n 81K41a63s90l

18. 7. 2013 19:34

on asi ve škole moc nedával pozor, to bývá u těchhle manažerů téměř pravidlem

1 0
možnosti
KV

K75a82r12e20l 98V93a76l94i16š

18. 7. 2013 18:35

Takže česko – romská vlajka nám ukáže že jsme jedna země, jeden národ, který jakkoliv je složen z několika etnik, žije na jednom prostoru, pod jedním právním řádem. Všichni jsme občané České republiky se stejnými právy i povinnostmi.

Proč to ukazovat vlajkou? Jinak to nejde?

Což takhle pracovat a udržovat čistotu a pořádek, jak je zvykem v tomto národě. Pak by jsme mohli mít jednu vlajku, tu které si všichni vážíme.   ;-O

4 0
možnosti
Foto

Kecy nemají cenu - ani ty o ,,hlubším poselství". Když už někdo chce kafrat a houběji ,,poslit", tak ať přijde s konkrétními řešeními skutečných problémů, ale točit se na od začátku ztracené vizi, je nejen ztráta času a prostředků, ale i ztráta důvěry a medvědí službou celé věci zvané ,,romský problém"...

3 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1557x
Nezařazený poslanec ČR. Vystudoval VŠB-TU Ostrava, Ekonomickou fakultu, magisterský obor Národní hospodářství, bakalářský obor Eurospráva a obor Učitelství odborných předmětů. Pracoval jako ekonom a finanční manažer.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky