Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukám že mandát se krátí a přeběhlíci s nulovou vyhlídkou na jakoukoli politickou budoucnost hledají přívýdělek kde se dá...

2 0
možnosti

Klasicky demagogický článek, který autorovi buď diktovala Prchalová z OSy nebo p. Janda. Stahováním pro svojí potřebu nedělá nikdo nic trestného, přečtěte si prosím autorský zákon. Naopak zcela legallizovanou zlodějnu a lumpárnu dělají autorské svazy, vybíráním vysokých poplatků z prázdných nosičů (tam by se to dalo možná ještě chápat), dále pamětových karet, flash disků, kopírek, tiskáren, TV a rádií v autobusech, kancelářích, obchodech....

Jediný, kdo v této souvislosti opravdu krade, jsou OSA, Intergram, RIAA...

3 0
možnosti

Když platím poplatky Ose za prázdná CD apod. tak se cítím dokonce povinen si to vybrat zpátky

6 0
možnosti

J65a61n 84P54a41v71e19l

4. 7. 2013 22:12

Typicky poslanecké kecy. Já by si přál, já to vidím. Jinými slovy se to dá shrnout "přeju hodně štěstí, dávám od toho ruce pryč" . Tady jsou dvě možnosti, buď to tolerovat, nebo proti tomu bojovat. Držením palců producentům hodně pomůžete ...

Váš stahovač, který díky neschopnosti lidí v parlamentu bude stahovat zadara ještě hodně dlouho ...

2 1
možnosti

Pane Vysloužile, vaše pojednání je postavené na hlavu. Příklad dám jen jeden, cituji:

"...držím palce všem autorům, kteří se snad nyní pustí do téhle nově otevřené fronty v boji proti uveřejňování nelegálních kopií jejich děl na internetu..."

Tak, pane Vysloužile. Tipněte si, jak dopadnou se svými zisky, pokud v boji uspějí.

0 0
možnosti

J51o25ž96o 36V53a57š85e39k

4. 7. 2013 17:52

Ehm, ehm, na maličký dojem jsem měl pocit, že srovnáváte levné a nekvalitní padělky drahých značek s kopiemi filmů, které si někdo stahuje. To jste ale určitě nepsal, že ne? Protože vyrobit boty z levnější kůže a špatně je sešít a dát tam levnější podešev a falešnou značku a vydělat na tom peníze, když si nějaký trouba koupí padělek není jistě stejné jako stáhnout si pro vlastní potřebu kopii, přesnou kopii pravého filmu. Nebo ano? Vysvětlete mi to. Ostatně výrobci cd a dvd by se měli zamyslet, některé věci jsou v některých zemích nesehnatelné a jiné předražené, jinde si zase někdo stáhne písničku, která se mu líbí a protože už ví, že se mu líbí, jde si koupit cd. Pokud chcete srovnávat padělané věci, musel by někdo jiný natočit film znovu s mizernými herci a ten si pak někdo stáhne. Stáhne si teda padělek, ne originál. Není kopie jako kopie a není krádež jako krádež.

3 1
možnosti

Já nic nestahuji, tedy nekradu. Ale tvrdím, že bych nekradl i kdybych stahoval. Mám totiž dávno předplaceno!!!!  Platím při nákupu PC i jakékoliv součástky, při nákupu toneru či cartrige. Dokonce při nákupu papíru do tiskárny či CD. Využívám je pouze k zaznamenání mých prací. Měl bych tedy asi nárok na příslušnou část honoráře, ne? 

Jo, jo.  Souhlasím, že krást se namá. Tak ať s tím začnou páni umělci a neokrádají mě při každém nákupu.

   Ostatně - oni mě okrádají při při ubytování v hotelu.  Musím podruhé zaplatit daň z televize (chodím totiž šoustat na veřejná místa - neb dle ctihodného soudu je hotelový pokoj místem veřejným).

13 0
možnosti

Ráda xi koupím CD za rozumnou cenu, ale nové CD za 450 - 600,- mi přijde přehnané, když k tomu připočtu, že platím poplatek i z koupeného prázdného CD, kam si vypálím svoje fotky, je mi to proti srsti. U velkých firem si stačí vzpomenout na míče od Adidasu, které šili děti, prodets zaměstnanců spol. NIKE, kde šičky mají pár dolarů za den ... ani tyto společnosti nechci podporovat (nicméně padělky nekupuji) ....

Pokud bude CD do 100,- za kus raději si ho koupím než půl dne hledat kde jej stáhnout ...

2 1
možnosti
Foto

Pěkný článek docela i souhlasím. Ale autoři si musí taky uvědomit, jaká je dnes doba. Dneska už kazety nepřetáčíme tužkou tak by mohli trošku změnit styl distribuce. Nastíním jak vypadá můj normální večer. Něco vytvářím na Pc , ale nejsem ještě moc unavenej. Co mě asi napadne, co takhle se podívat na nějakej film. Tak super zajdu na čsfd kouknu co je nové přečtu recenze kouknu na trailer a chtěl bych vyrazit si tedy koupit film co jsem si vybral. Bohužel je už pozdě večer a všude mají zavřeno. Tak se tedy podívám jestli ten film má nějaká internetová půjčovna nebo jestli není film na iTunes. Bohužel není. Tak se ptám co mi zbývá? Mám si každej večet plánovat stylem dneska bude sex, zítra dovolená v Jugošce následuje první dítě aaaaa středa to budu mít volno to si koupím nějaké dvd. Nebo mám prostě čas a chuť tak si film někde online půjčím nebo koupím ?

0 0
možnosti

Zbývá vám, samozřejmě, čučet do zdi. Nebo to je nějaká existenciální nutnost shlédnout film, který jsem si vybral, právě teď?

Je spousta věcí, které musíte předem plánovat. Zamluvit předem restauraci nebo bowling (například), naplánovat si předem dovolenou, nebo dokonce nakoupit jídlo na týden dopředu (ach, ta prozíravost!) je, řekl bych, celkem normální. Rozdíl u filmů je *pouze* ten, že u nich je možné tenhle nedostatek předvídavosti nahradit tím, že ho stáhnu. Neříkejte mi, že žít o deset, patnáct let dřív, chodil byste večer s cihlou vybírat videopůjčovny ;-)

1 1
možnosti

Když nikdo o nic nepřijde, nemůže to být krádež

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS